راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

دانشگاه گجرات ، gujarat university

دانشگاه گجرات

(gujarat university)

 

دانشگاه گجرات، موسسه های ایالتی وابسته بسیاری از کالج های مشهور در سراسر ایالت گجرات، هند است و دارای رتبه B + + توسط شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی (NAAC) رتبه بندی شده است.

این دانشگاه پس از استقلال هند راه اندازی شد. در سال 1949، دانشگاه تحت قانون دولت ایالتی گجرات به عنوان یک دانشگاه معرفی شد. " این به عنوان یک اقدام از عدم تمرکز و سازماندهی مجدد آموزش و پرورش دانشگاه در استان پس از بمبئی انجام شد. دانشگاه گجرات بعنوان بزرگترین دانشگاه با مساحت 260 هکتار به نیازهای آموزشی بیش از 200،000 دانش آموز در بیش از 235 کالج، 15 موسسات شناخته شده و 24 نهادهای پراکنده مورد تایید است.

در دانشگاه بیش از 34 بخش تحصیلات تکمیلی و 221 PG در این مراکز وجود دارد. از ویژگی های مهم این دانشگاه سیستم امتحانات خارجی در دانشکده هنر و تجارت، و در سطح دوره کارشناسی و پس از فارغ التحصیلی است.
پردیس اصلی دانشگاه گجرات در منطقه Navarangpura شهر احمدآباد واقع شده است. پردیس دانشگاه گجرات در سراسر شهر احمدآباد گسترش و کالج ها و موسسات در سراسر ولسوالی احمدآباد، Panchmahals، Sabarkantha، Banaskantha و Vadodara پخش شده است. این دانشگاه دارای بیش از 250 کالج وابسته و 15 موسسات شناخته شده است.




برای اطلاعات بیشتر و رشته های تحصیلی دانشگاه گجرات، اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد