راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

موسسه علوم اجتماعی تاتا ، tata institute of social sciences

موسسه علوم اجتماعی تاتا

(tata institute of social sciences)

 

موسسه علوم اجتماعی (تیس) تاتا در Deonar، بمبئی، هند است. موسسه علوم اجتماعی (تیس) تاتا در بمبئی در سال 1936 تاسیس شده به عنوان دانشکده مددکاری اجتماعی شروع بکار کرد. در سال 1944، سر دورابجی تاتا دانشکده مددکاری اجتماعی را به عنوان موسسه علوم اجتماعی تاتا تغییر نام داد و این کالج شروع به همکاری با دانشگاه ها در ایالات متحده آمریکا، اروپا، استرالیا کرد.
تیس در سال 1936 تاسیس دانشکده تحصیلات تکمیلی اجتماعی را که اولین مدرسه کار اجتماعی در هند است را شروع کرد و در سال 1964  به عنوان یک دانشگاه به رسمیت شناخته شد.
تمام برنامه های آموزشی انجام شده توسط تیس ،رشته های اجتماعی هستند که به کمک به ایجاد یک جامعه عادلانه و منصفانه می پردازد. موسسه علوم اجتماعی تاتا (تیس) به طور کامل توسط کمیسیون کمک های مالی دانشگاه ها تامین می شود. تیس میزبان 6 کالج و 4 مرکز مستقل ارائه 17 دوره اجتماعی مربوطه و پیش دکترا و برنامه دکترا است. موسسه دارای بیش از 160 عضو هیئت علمی که در امر آموزش می باشد. تا کنون بیش از 1500 استاد و دانشجوی دکترا از این موسسه فارغ التحصیل شده اند. در سال 2009 تیس از NAAC و با درجه "A" و با نمره 3.88 از 4 معتبر شد.
دو پردیس بمبئی ،پردیس اصلی Malti و Jaal AD Naoroji پردیس فرعی هر دو واقع در Deonar در بخش شمال شرق بمبئی است. پردیس اصلی در 10 هکتار که دپارتمان های کار اجتماعی، علوم اجتماعی و مطالعات سیستم های بهداشتی، و همچنین مراکز مستقل آموزش و پرورش، رسانه و مطالعات فرهنگی، و روش تحقیق در این مجموعه است گسترده شدهاست.

برای اطلاعات بیشتر و رشته های تحصیلی موسسه علوم اجتماعی تاتا، اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد