راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

موسسه سیاست و اقتصاد گخال ، GIPE

موسسه سیاست و اقتصاد گخال

(Gokhale institute of politics and economics)

 

موسسه سیاست و اقتصاد  گخال (GIPE معمولا به عنوان موسسه گخال شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین پژوهشکده ها و موسسات آموزش اقتصاد در هند است. در شهر اغلب به عنوان آکسفورد شرق نامیده شده است و در جاده BMCC در منطقه دکن پونا، ماهاراشترا واقع شده است. موسسه سیاست و اقتصاد گخال بعنوان بهترین دانشگاه برای آموزش و پرورش و تحقیق در زمینه اقتصاد در ایالت ماهاراشترا در حال رشد است. هنگامی که دانشگاه پونا در سال 1949 تاسیس شد، این موسسه یک واحد تشکیل دهنده دانشگاه پونا شد.

این موسسه به دانشگاه بی سر و صدا و زیبا در منطقه باشگاه ورزشی دکن پونا واقع شده است. پردیس متشکل از موسسات است و خانه های کارکنان، خوابگاه های دانشجویی، در یک طرح جداگانه ای چند متر دورتر از موسسه است. محل اقامت خوابگاه کافی در دسترس است برای دانش آموزان موجود است. خوابگاه دختران توسط معمار معروف کریستوفر چارلز بنینگر در 1996-1998 طراحی شده است.

پردیس موسسه، آمیزه ای از ساختمان های قدیمی و جدید با گسترش بیش از یک منطقه بزرگ و سرسبز است. پردیس متشکل از بلوکهای دانشگاهی، دانشکده ، سالن های سمینار و کتابخانه Dhananjaya است. یک سالن کنفرانس در طبقه بالای کتابخانه وجود دارد. این موسسه روی تپه پشت موسسه فرگوسن نهفته است. خانه های ییلاقی گخال هنوز هم در حوزه دانشگاه است.




برای اطلاعات بیشتر و رشته های تحصیلی دانشگاه GIPE، اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد