راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

دانشگاه فن آوری دهلی ، Delhi Technological University

دانشگاه فن آوری دهلی

(Delhi Technological University)

 

دانشگاه فن آوری دهلی (DTU)، یا DelTech، که قبلا به عنوان کالج مهندسی دهلی (DCE) شناخته می شود، یکی از دانشگاه های برتر و موسسه فن آوری هند است و یک دانشگاه دولتی است که در دهلی نو، هند واقع شده است. در سال 1941 به عنوان پلی تکنیک دهلی تاسیس شد، و تحت کنترل دولت هند بود. این کالج تحت حکومت ناحیه پایتختی ملی دهلی نو از سال 1963 بوده است و وابسته به دانشگاه دهلی از سال 1952 است.

این دانشگاه دوره های کارشناسی مهندسی، کارشناسی فناوری (B.Tech)، کارشناسی ارشد مهندسی (ME)، دکترا (Ph.D.) و کارشناسی ارشد کسب و کار مدیریت (MBA) را ارائه می دهد و شامل 12 بخش دانشگاهی با تاکید جدی بر آموزش و پژوهش های علمی و تکنولوژیک است. این کالج با رتبه 7 در سال 2011 توسط هند جزو بهترین کالج های مهندسی قرار گرفت. پذیرش لیسانس در دانشگاه فن آوری دهلی مبتنی بر عملکرد در AIEEE است. پذیرش مدرک کارشناسی ارشد در DTU با آزمون مقدماتی، به همراه مصاحبه می باشد.

دانشگاه مهندسی دهلی در محوطه دروازه Kashmere در قلب دهلی از سال 1989، هنگامی که پردیس جدید در جاده Bawana ، در ماه مه آغاز به ساخت شد اداره می شد و در سال 1995 دانشگاه به پردیس جدید منتقل شد.



برای اطلاعات بیشتر و رشته های تحصیلی دانشگاه فن آوری دهلی، اینجا کلیک نمایید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد