راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

راهنمایی و اخذ پذیرش دانشجویی از هند در کلیه مقاطع و رشته ها

اخذ پذیرش دانشجویی از سراسر هند در کلیه شهر ها و کلیه مقاطع

دانشکده برنامه ریزی و معماری ، School of Planning and Architectu

دانشکده برنامه ریزی و معماری، دهلی نو

(School of Planning and Architecture)

 


دانشکده برنامه ریزی و معماری، دهلی (SPA دهلی)،  واقع در دهلی نو، هند و متخصص در آموزش و پژوهش در زمینه برنامه ریزی و معماری است .این دانشکده به همراه دو دانشکده دیگر در هند: دانشکده برنامه ریزی و معماری، بوپال و مدرسه برنامه ریزی و معماری، ویجایابادا سه دانشکده برنامه ریزی و معماری هند می لاشند. این مدرسه قبلاً وابسته به دانشگاه دهلی بوده است اما از سال 1959 به صورت مستقل شروع به کار کرده است. این مدرسه ارائه کننده رشته های متنوع در مقاطع مختلف در زمینه طراحی، معماری و برنامه ریزی  می باشد.
پردیس فعلی در نزدیکی ITO در قسمت Indraprastha در دهلی نو قرار دارد. پردیس مسکونی و خوابگاهها در مستعمره دوستان در دهلی نو واقع شده است.

کتابخانه دانشگاه معماری و طراحی نیز برای مجموعه خود از گزارش پایان نامه، گزارش سمینار، گزارش پایان نامه، گزارش های فنی از بدن متخصص و کمیسیون های مختلف، گزارش های سرشماری، و غیره اشاره کرد.

دانشگاه در مقطع کارشناسی لیسانس برنامه ریزی (چهار سال) و کارشناسی معماری (پنج سال) و کارشناسی ارشد برنامه برنامه ریزی و کارشناسی ارشد معماری  و برنامه های مقطع دکترا معماری و برنامه ریزی را ارائه می دهد.



برای اطلاعات بیشتر و رشته های تحصیلی دانشکده برنامه ریزی و معماری، اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد